Kangoo boots – skákací boty

Jak začít cvičit
3.1.2016
What exactly are Values of the Two-Year College or university.
27.9.2016

Skákací boty
expreska 1
kdo chce hubnout a být fit bez akce to nepůjde!
Ale můžete se přitom i bavit! 🙂
Vyzkoušela jsem pro vás kangoo boots – skákací nebo také klokaní boty. Jestli už víte co je kardio – a k čemu je dobré, tak skákací boty jsou intenzivnější a účinější než kolo, orbitrek nebo dokonce běh!
Je tosuper k oživení tréninků jak v posilovně tak pro tyjenž jedou čistě hubnutí.
Ne nebojte se, není to náročné na stabilitu,to se dá v pohodě zvládnout zamalou chviličku. Je třeba počítat s tím,, že společně se skákáním nebo skákavým běháním i posilujete – tím že boty něco váží. V tréninnku se setkáte s během, skoky, prvky z aerobiku, tance, fitness nebo posilování. Tako kombinace je super, protože je to komplexní cvičení. Vydržet tohle čistou hodinu je vážně dost. Je fain mít volný nástup a protažení plus zahřátí a střídat různé sekvence jak rychlosti tak intenzity, konec opět trochu zvolnit. I tak budete mít mokré tričko ale stoprocentně menší zadek a štíhlejší nožky! Břicho také dostává pěkně zabrat, vřele doporučuji. Mám za sebou asi pátý trénink a výsledky už vidím. Ideální je si dát spalovač v podobě karnitinu ( carnitol od Sanasu beru já) spálíte jednou tolik a vydržíte jednou tak dlouho.(ale doporučuji to až po nějaké době než si tělo zvykne na námahu a budetemít trochu kondici)
Popíšu vám co skákání obnáší a pro kohoje vhodné a co řeší…pozor pro jež jsou silnější a váží víc jeto ideální forma pohybu!!!

Oč vlastně jde?
Jde o pohyb který je velmi šetrný a ne složitý. Houpavé a hopsavé pohyby šetří pohybový aparát a přitom je to účinější než běh nebo aerobik 🙂
Můžete trénovat jako při boxu aerobiku, nebo tanci – lekce se dají pojmout bez hranic. Patří sem i konkrétní posilovací cviky na břicho přímé i šikmé, stále balancujete, takže hluboké svalstvo maká na plné obrátky. Nohy v pohybu = štíhlejší a krásnější. Úžasně trénink působí na zadeček astehna, spálíte fakt všechno. Neustálým pohybem udržujeme spalovací režim a zároveň tvarujeme a posilujeme. Je to zábava, při které se skvěle odreagujete a pobavíte. Choreografie se nebojte, nejde o striktní sestavy. Ale o sety cviků a skoků a jejich kombinaci. Jde o to si lekci užít a ne bezchybně kmitat. Začátek je náročnější na kondici proto se lekce rozjíždí pozvolna, hopsat a u toho ještě cvičit celou hodinu zapříčiní totálně mokré oblečení a moře endorfinů, každou hodinu se budete zlepšovat! 🙂
Proč vyzkoušet klokaní boty?
Ochrana kloubů
Prevence zranění
Urychlení rehabilitace
Hubnutí
Zlepšení vytrvalosti
Kardiovaskulární systém
Energie
Face lift
Zdraví
Osteoporóza
Páteř
Stres
Držení těla
29 výhod cvičení na pružinách

29 výhod klokaních bot
Trampolínové cvičení spaluje tuky, formuje ramena, nohy, stehna, břicho, zadek i boky. Zpevňuje svaly celého těla a aerobní pohyb má pozitivní vliv také na srdce. Po náročném dni vám běh na klokaních botách dodá energie a budete se opět cítit fit. Zde naleznete 33 výhod „trampolínového“ cvičení:
1. Na klokaních botách dosahujete přetížení (G-force), čímž zpevňujete velké svalové skupiny
2. Šetříte klouby před opotřebením, způsobeným nárazy při cvičení na tvrdém povrchu
3. Zlepšíte svůj poměr svalové a tukové hmoty
4. Zvýšíte kapacitu svých plic
5. Vyšší okysličení tkáně
6. Nastolíte lepší rovnováhu mezi kyslíkem, který je k dispozici a kyslíkem, který tělo potřebuje
7. Docílíte lepší cirkulace lymfy, stimulací celého lymfatického systému
8. Snížíte svůj krevní tlak při zátěži
9. Snížíte dobu, po kterou je krevní tlak při zátěži příliš vysoký
10. Klokaní boty pomáhají při rehabilitaci po srdečních příhodách
11. Zlepšují funkci kostní dřeně při vytváření červených krvinek
12. I po cvičení dokáže metabolický systém spalovat více kalorií
13. Zefektivnění práce srdce
14. Snižují množství krve, shromažďující se v žilách, čímž snižují riziko chronických otoků
15. Zvyšuje množství vlásečnic ve svalech, čímž snižuje vzdálenosti mezi vlásečnicemi a cílovými buňkami
16. Posiluje srdce a další svaly,které pak pracují efektivněji
17. Snižuje klidovou tepovou frekvenci srdce
18. Snižuje hladinu cholesterolu a triacylglycerolu
19. Zvyšuje hladinu dobrého cholesterolu, čímž pomáhá předcházet ucpávání tepen
20. Podporuje regeneraci tkáně
21. Zvyšuje počet mitochondrií ve svalech, které jsou důležité pro vytrvalost
22. Zvyšuje alkalinové zásoby v těle.
23. Klokaní boty Kangoo Jumps zlepšují koordinaci pohybů a přenos informací z mozku do místa určení
24. Zlepšují smysl pro rovnováhu
25. Klokaní boty přinášejí úlevu od bolesti krční páteře i zad, způsobené nedostatkem pohybu
26. Zlepšují dokonce trávení a vylučování
27. Běh na Kangoo Jumps pomáhá od stresu a umožňují klidnější spánek
28. Zpomalují atrofování svalů vlivem stárnutí
29. JE TO ZÁBAVA!

Sdílej tuto stránku dále:)Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Napsat komentář

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress